216 accountants

Automatiseren van de financiële administratie met TOCO

TOCO maakt het leven eenvoudiger

Kost het bijwerken van je boekhouding je veel energie? Zoek je ook vaak naar ontvangen rekeningen, je laatste restaurant bonnetje of je parkeerticket? Ben je vaak aan het switchen van rekeningen om betalingen uit te voeren? TOCO maakt je leven als ondernemer eenvoudiger!

Hoe kan TOCO hierbij helpen?

TOCO is een platform wat dankzij slimme & innovatieve technologie heel wat administratieve taken over kan nemen. TOCO zorgt voor een centrale plaats voor de financiële administratie en zorgt dat ondernemers en accountants optimaal kunnen samenwerken. Waardoor er meer tijd over blijft voor andere zaken. Maar wat levert het jou als ondernemer daadwerkelijk op?

Gemak

TOCO zorgt voor een centralisatie van al jouw financiële documenten. Een digitaal archief waar je alle documenten gemakkelijk kunt uploaden. TOCO leest automatisch jouw ontvangen facturen, onkostennota’s, bonnetjes en bankafschriften uit. En betalen? In TOCO kan je op dit moment eenvoudig een factuur direct betalen via een QR-code (via de ING) of je maakt gebruik van het betaalmandje om meerdere facturen direct in te lezen in jouw gewenste bankomgeving. Recent heeft TOCO een PSD2 licentie voor de Nederlandse markt verkregen, waardoor koppelingen met diverse Nederlandse banken worden gerealiseerd. Dit maakt het mogelijk om in 2021 rekeninginformatie van verschillende banken te tonen, en betalingen uit te voeren direct vanuit TOCO. Alles op 1 centrale plek, wel zo gemakkelijk.

Inzicht

Door de automatisering heb je altijd en overal een up to date digitaal archief beschikbaar, zowel op de desktop als telefoon. Het houdt de administratie vrijwel automatisch bij en je stuurt de facturen binnen enkele seconden naar de accountant. De documenten / facturen zijn, door het gebruik van TOCO, op detailinhoud lees- en vindbaar via de zoekfunctie. Actuele cijfers voor jezelf en de accountant.

Gemoedsrust

Door de koppeling van TOCO aan de boekhoudsystemen, continueer je het hele jaar door het proces van de boekhouding. Alles is naadloos aan elkaar gekoppeld, waardoor de kwartaaldruk om de facturen te versturen vervalt. Dat betekent minder piekmomenten en minder kwartaalstress.

Minder tijd kwijt aan administratie

“Ik gebruik TOCO voornamelijk voor het uploaden en archiveren van inkoopfacturen, en sinds kort ook voor het maken en verzenden van verkoopfacturen. TOCO zorgt ervoor dat ik minder tijd aan mijn administratie kwijt ben, zeker nu ik met een foto mijn bonnen kan inscannen.”

Samenwerking TOCO en 216 Accountants

216 werkt samen met TOCO om de administratie van jouw bedrijf zo veel mogelijk te automatiseren, wat precies past bij de data-driven visie van 216. Een visie dat een accountant nieuwe stijl, zorgt voor rust, voor inzicht in actuele cijfers en voor het automatiseren van processen. 216 is ingericht op het verregaand automatiseren van administratieprocessen. Onze verwerkingsstraat integreert naadloos met TOCO. Dit levert de volgende voordelen op:

  • Wij werken efficiënter door het gebruik van TOCO, waardoor we tijd over houden om jou als ondernemer echt verder te helpen;
  • Het is een kosten efficiënte manier van administratie;
  • We hebben real-time inzicht in uw data en zijn altijd up to date. Waardoor we altijd voorzien zijn van de meest actuele data om goed advies te kunnen geven;
  • Het maakt digitaal samenwerken gemakkelijk. Maandrapportages en vragen kunnen digitaal gedeeld worden via TOCO.

Voor wie is TOCO geschikt?

TOCO is er voor iedereen – ZZP’er of mkb ondernemers – die er ieder kwartaal weer tegenop ziet om zijn documenten bijeen te zoeken voor de btw-aangifte, en er veel tijd mee verliest. TOCO zorgt voor een aangename omgeving waar je documenten kan uploaden, beheren, betalen én doorsturen naar 216. Met de software krijg je weer de controle over je financiële administratie. Jij hebt alles bij de hand en 216 hoeft niet meer tot het einde van het kwartaal te wachten om de boekhouding bij te werken.

 

Meer info? Neem contact met ons op!

  • Contactaanvraag voor 216 kantoor:
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.