Klantcase Interview Hasnain Muradin (Medior) | 216

Samen kijken naar de mogelijkheden? Bel ons telefoonnummer 088-9955216

Werken bij Klantportaal
216 accountants

Hasnain Muradin aan het woord

“Een dynamisch en vooral hardwerkend team vanuit verschillende disciplines die samen alles eraan doen om de klant op elk vlak zo goed mogelijk te faciliteren.”

– Hasnain Muradin

Stel jezelf even kort voor, wat is je rol en wat zijn je verantwoordelijkheden?
Mijn naam is Hasnain Muradin, ik ben sinds 1 mei 2022 begonnen bij 216 op de vestiging Den Haag werkzaam als Assistent Accountant. Vanuit mijn rol als Assistent Accountant hou ik me bezig met de financiële administratie en met het samenstellen van de jaarrekeningen.

Wat is er volgens jou belangrijk vandaag voor de cliënt? Wat verwachten zij vandaag van hun accountant?
Vandaag de dag is er een verschuiving te zien in de verwachtingen vanuit de klanten. Waar het vroeger voornamelijk ging om het samenstellen van het “traditionele jaarrekeningsboekje”, willen klanten hedendaags dagelijks inzicht kunnen hebben in hun administratie. Dit voor een investering, het afsluiten van een lening of een groei binnen de onderneming, etc. Deze verwachting is gecreëerd, doordat hedendaagse technologie dit mogelijk maakt. Om die reden zal de accountant vooral moeten weten hoe met behulp van technologie op zo een efficiënte en effectieve manier de administratie kan worden ingericht. Uiteraard zal de accountant hierdoor baat hebben bij het samenstellen van de jaarrekeningen, doordat problemen al tijdens een maand- of kwartaalafsluiting aan de orde zullen komen en worden opgelost in plaats van tijdens het samenstellen van de jaarrekening. Uiteindelijk zal de accountant hierdoor meer de klant kunnen adviseren.

Wat maakt de dienstverlening van 216 volgens jou zo sterk?
Wat de dienstverlening van 216 zo bijzonder maakt is dat de klanten nauw bij het proces worden betrokken. Dit zorgt er voor dat er synergie effecten ontstaan, namelijk 1 + 1 = 3. Daarnaast wordt door 216 veel geïnvesteerd in technologie. Hierbij wordt vooral gekeken naar nieuwe mogelijkheden die de werkzaamheden zo goed, gemakkelijk en spoedig mogelijk laten verlopen.

Hoe zou je de onderlinge samenwerking binnen 216 omschrijven?
Een dynamisch en vooral hardwerkend team vanuit verschillende disciplines die samen alles eraan doen om de klant op elk vlak zo goed mogelijk te faciliteren. Hierbij is onderling sprake van een prettige sfeer en een open cultuur. Er valt tijdens het werken altijd wel wat te lachen en je collega’s proberen zo goed mogelijk te begeleiden tijdens je werkzaamheden.

Wat vind je het leukste/beste aan werken bij 216?

  • De diversiteit aan werkzaamheden;
  • De medewerkers binnen het team Den Haag en 216;
  • Voortdurende innovatie met behulp van technologie;
  • De open cultuur en de prettige sfeer die er heerst.

Misschien wil je meer weten over werken bij 216? Neem contact op.

HR Afdeling