Onze HR-services prijzen - 216 Accountants

Samen kijken naar de mogelijkheden? Bel ons telefoonnummer 088-9955216

Werken bij Klantportaal
216 accountants

Onze HR-services prijzen

Bij 216 betaal je altijd een vaste prijs voor onze HR-services. We zijn transparant in onze prijzen, geen verrassingen achteraf. Met de keuze uit verschillende pakketten, zit er altijd iets bij dat perfect bij jou past. Welk pakket je ook kiest, ze zijn allemaal gebaseerd onze data-driven werkwijze. We automatiseren administratieve processen en verhogen de efficiency en nauwkeurigheid van de standaard werkzaamheden. Zodat we jou kunnen voorzien van realtime inzicht en advies waar je écht iets mee kunt. Benieuwd naar onze prijzen?

Prijslijst downloaden

Basis

Verwerken van de administratie
BTW aangifte per kwartaal
IB plus aangifte
Jaarlijks adviesgesprek

Focus

Verwerken van de administratie
BTW aangifte per kwartaal
VpB aangifte
Samenstellen en deponeren van de jaarrekening
Jaarlijks adviesgesprek

Inzicht

Verwerken van de administratie
BTW aangifte per kwartaal
Opstellen en bespreken kwartaalrapportage
VpB aangifte
Samenstellen en deponeren van de jaarrekening
Adviesgesprek per kwartaal

Uitgebreide vergelijking van abonnementen

Meest gekozen

Basis

Focus

Inzicht

Werkzaamheden
Periodieke salarisverwerking Salarisverwerking op basis van de door 216 beschreven werkwijze.
Sparring op locatie Periodieke bespreking over HR gerelateerde vraagstukken. 2x per jaar 2x per jaar 4x per jaar
Controle op volledigheid van documenten in het personeelsdossier binnen Loket/Nmbrs Inzicht in compleetheid van personeel gerelateerde documenten.
Telefonische helpdesk Beantwoording van HR gerelateerde vragen. Specialistische vragen die meer dan 15 minuten kosten om te beantwoorden zijn niet inbegrepen.
Gratis deelname aan infosessies 1x per 2 maanden gratis deelname aan Webinars van 216.
Korting bij opleiding Korting bij de door 216 gegeven opleidingen, zoals gebruikersinstructie Loket. 10% korting 15% korting 20% korting
216 nieuwsbrief 216 stuurt periodiek nieuwsbrieven met actuele onderwerpen.
Signalering aflopende arbeidsovereenkomsten 3 maanden voor afloop van een arbeidsovereenkomst zal 216 hierover signaleren.
Onderhouden personeelsdossier 216 legt personeelsdocumenten (arbeidsovereenkomst, kopie ID-bewijs, verklaring loonheffingen) vast in Loket en bewaakt volledigheid.
Standaard documenten met koppelingen naar Loket/Nmbrs 216 stelt standaard documenten beschikbaar. Eigen documenten kunnen tegen meerprijs worden gekoppeld. Extra documenten vallen onder verantwoordelijkheid van werkgever.
Vastlegging beoordeling en functioneren Functionaliteit beschikbaar stellen binnen Loket. Verslaglegging is en blijft verantwoordelijkheid van de werkgever.
HR-scan Inzicht in en actualiteit van protocollen. Eventuele aanpassingen en toevoeging daarin zijn niet inbegrepen.
Jaarlijkse APK arbeidsvoorwaarden Hiervoor dienen de arbeidsvoorwaarden opgenomen te zijn in Loket en zullen jaarlijks op basis van wet- & regelgeving worden getoetst.
Arbeidsvoorwaarden & protocollen Opmaak en onderhouden van arbeidsvoorwaarden en protocollen werkgever specifiek.
Opstellen arbeidsovereenkomsten (max. 5) Bij meer dan 5 arbeidsovereenkomsten zal dit op basis van € 150,-- per arbeidsovereenkomst in rekening worden gebracht.
Ondersteuning complexe dossiers inzake verzuim en ontslag Bij specifieke juridische vraagstukken zal 216 hiervoor een externe jurist inschakelen. Kosten worden vooraf besproken en separaat gefactureerd.
Prijslijst downloaden

Onze aanbeveling is om zowel de salarisadministratie (periodieke salarisverwerking, verlofadministratie en declaraties) als de boekhouding door ons te laten verzorgen. Door beide domeinen met elkaar te koppelen, worden de loonjournaalposten automatisch in de boekhouding gezet. Hierdoor krijg jij realtime inzicht en kunnen wij je optimaal adviseren over wet-en regelgeving die beide domeinen raakt (bijv. de werkkostenregeling).

Onze klantspecifieke oplossingen

Sluiten onze standaardpakketten niet helemaal aan bij jouw wensen? Geen probleem! Wij bieden ook maatwerkoplossingen door je stap voor stap mee te nemen op HR-gebied. Van een goede salarisverwerking voor het personeel tot het ontzorgen op gebied van Wet- & Regelgeving, het geven van inzage in kosten, het wijzen op mogelijke risico’s en deze samen op te lossen. Dit door met elkaar in gesprek te gaan. We zitten zelfs een dagdeel per maand bij jullie op locatie om met je te sparren en te ondersteunen en te informeren over zaken die jou aangaan. Zodat jij je als werkgever kunt richten op datgene waar je goed in bent. Namelijk ondernemen. Dan doen wij waar wij goed in zijn…. Jou vooruithelpen met je personeel, door met je mee te denken en de juiste vragen te stellen.

Bepaalde werkzaamheden uit onze standaardpakketten zijn ook als individuele module af te nemen (bijv. het opmaken van een arbeidsvoorwaardenhandboek of het laten uitvoeren van een HR-scan). Neem contact met ons op over de mogelijkheden.

Heb je hulp nodig bij het kiezen van een pakket of wil je meer informatie over de prijzen?

Richard Smid