Klantcase Interview Youri Clavan (Medior) | 216

Samen kijken naar de mogelijkheden? Bel ons telefoonnummer 088-9955216

Werken bij Klantportaal
216 accountants

Youri Clavan aan het woord

“De innovatieve software neemt veel checklist werk uit handen en maakt het werk daardoor een stuk leuker om te doen.”

– Youri Clavan

Stel jezelf even kort voor, wat is je rol en wat zijn je verantwoordelijkheden?
Mijn naam is Youri Clavan en ik ben sinds 2019 werkzaam voor 216 Accountants op de vestiging Breda. Mijn rol binnen de organisatie is Assistent Accountant. Dit houdt in dat ik verantwoordelijk ben voor het verwerken en controleren van verschillende administraties van klanten. Ik bereid (in overleg met de klant) de tussentijdse cijfers voor en bespreek deze vervolgens met de klant. Daarnaast hou ik mij bezig met het opstellen van de jaarrekening en de bijkomende aangiften pak ik samen op met het team.

Wat is er volgens jou belangrijk vandaag voor de cliënt? Wat verwachten zij vandaag van hun accountant?
De accountants van nu moeten veel meer kunnen dan alleen jaarrekeningen opstellen en aftekenen. Steeds meer klanten willen advies en inzicht hebben in de cijfers van de onderneming. Door deze verwachting staat de accountant dichter bij de ondernemer waardoor klant en accountant vaker in gesprek zullen zijn.

Wat maakt de dienstverlening van 216 volgens jou zo sterk?
Om aan de verwachtingen van de klant te kunnen voldoen moet het kantoor meedenken en groeien in deze verandering. De dienstverlening van 216 speelt hier goed op in door een grote slag te slaan in de automatisering. Door te automatiseren gaan processen sneller en gemakkelijker waardoor de accountant ruimte heeft om in gesprek te gaan met de ondernemer om tussendoor al naar de cijfers te kijken en waar nodig te adviseren. Door deze gesprekken komt de dienstverlening op een hoger niveau.

Hoe zou je de onderlinge samenwerking binnen 216 omschrijven?
Binnen 216 hangt er een informele sfeer. We kunnen zowel thuis als op kantoor werken en ook binnen de verschillende vestigingen hangt een gezellige sfeer. Door de platte organisatiestructuur staan accountant en assistent dicht bij elkaar waardoor er makkelijk samengewerkt kan worden en assistenten de mogelijkheid krijgen om door te groeien binnen de organisatie en zelf te schakelen met de klant.

Wat vind je het leukste/beste aan werken bij 216?
Door de platte structuur en de mogelijkheid om door te groeien binnen de organisatie is het leuk om bij 216 te werken. De innovatieve software neemt veel checklist werk uit handen en maakt het werk daardoor een stuk leuker om te doen, feedback die wij als gebruiker geven wordt aangenomen en later zie je dit terug in updates van programma’s. Maar het allerleukste aan het werken binnen 216 is de gezellige sfeer die op de verschillende vestigingen aanwezig is en de activiteiten die per kantoor georganiseerd worden met als afsluiter een personeelsfeest met de hele organisatie.

Misschien wil je meer weten over werken bij 216? Neem contact op.

HR Afdeling